wtorek, 11 lutego 2014

LEATHER SLEEVES/FUR COLLAR SWEATER

Na początku sezonu zimowego butiki zostały zalane płaszczami ze skórzanymi rękawami. Właściwie było tego pełno. Szybko ten trend przeniósł się więc na ulicę. Widywałam paarki, wełniane płaszcze, a nawet kurtki w lekko sportowym stylu ze skórzanymi rękawami. Przez jakiś czas nie mogłam się przekonać. Ale ostatecznie pomyślałam dlaczego nie? W mojej szafie odgrzebałam długi kardigan bez rękawów, który jakiś czas temu znalazłam w second handzie. I to jest to! Dlaczego by nie połączyć go z ramoneską? Efekt prawie taki sam. Zawsze jest to także jakaś alternatywa, by zaoszczędzić trochę pieniędzy. Zamiast kupować nowy płaszcz, który cieszy się fasonem przez jeden sezon, możemy połączyć go z dwóch uniwersalnych części, które oprócz tego sposobu noszenia, posłużą nam jeszcze długi czas. Zawsze podziwiałam kobiety, które potrafiły zrobić coś z niczego, przerobić stare na nowe, a do tego wyglądać jak milion dolarów! Poszukajcie w swojej szafie, z pewnością często nawet nie jesteśmy świadomi jakie perełki się tam kryją.




KARDIGAN - H&M
RAMONESKA - BERSHKA
SWETER - RESERVED
TORBA - H&M
OKULARY - MANGO
BUTY - CENTRO



AGENSS


5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)
    W dodatku przepięknie wyglądasz :)
    Stylizacja - rewelacja :)
    Zdradzisz może jakiego aparatu i obiektywu do zdjęć używasz?
    Jestem na etapie poszukiwań i robię risercz :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 500D + obiektyw stałoogniskowy 50mm. Obiektyw kupiłam używany ale zadbany za połowę ceny i w sumie nie wiem czy jest sens się wykosztowywać na nowy ;) no chyba, że ktoś inwestuje w sprzęt to jak najbardziej, ale ja póki co jestem zadowolona z efektów :)

      Usuń
  2. No i wreszcie fajna blogerka :) lubię bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło usłyszeć takie słowa :) czuję się maksymalnie podbudowana! :*

      Usuń
  3. fantastyczne zdjęcia :) bardzo przyjemny look, świetnie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...