sobota, 29 grudnia 2012

W poszukiwaniu

Miło jest spędzić dzień z dobrym towarzystwie :) 
Nawet jeśli ten dzień nie jest zbyt owocny. Oczywiście chodzi tu o poszukiwanie kreacji studniówkowej, której i tak niestety nie znalazłam. 



Buszując w H&M :) haha

Odwiedziłam też butik DAGNEZ. Można tam znaleźć wiele propozycji na wyjątkowe okazje. Szczególnie przypadła mi do gustu jedna z sukien tj. Mirabella. 




































Jest piękna! Jednak studniówka to bal, który moim zdaniem,  wymaga balowej długiej sukni. Zatem szukam dalej.

Pomimo przeszukaniu jeszcze kilku sklepów moje myśli cały czas krążą wokół tej kreacji. Czuję, że nie spodoba mi się juz nic więcej. :) 


* * *


Czas odpocząć, a najlepiej zaszyć się w ciemności i zapomnieć o szarej zimie na zewnątrz. Przejdźmy może do śródziemia...





Jest to chyba obowiązkowa pozycja każdego fana dobrego kina, nie tylko Władcy Pierścieni.




Polecam Agenss :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...