poniedziałek, 16 grudnia 2013

Fantasy Coat by AGENSS

I udało się. Osobiście zaprojektowałam płaszcz. I tym razem mam okazję Wam go pokazać.
Fason płaszcza przypomina tubę. Nie jest taliowany na co wskazują charakterystyczne proste boki. Aby jednak przełamać tą symetrię, zamek postanowiłam umieścić z boku. Po rozpięciu, można odchylić długie kołnierze, a cały płaszcz przybiera postać lekko przedłużonej marynarki. 
Został uszyty z miękkiego niemnącego się materiału w kolorowe wzory.  Połączyłam go z granatowymi wstawkami z  flauszu z tyłu i na rękawach. Jak widać, materiał ten znalazł się również na kołnierzu. Całość ożywiłam złotymi dodatkami jak zamek czy guziki.
Lubię rzeczy unikatowe i charakterystyczne. Taki był mój cel, przy projektowaniu tego płaszcza i mam nadzieję, ze mi się to udało. 






płaszcz - AGENSS; naszyjnik, top - sinsay; bag - H&M; legginsy - no name; buty - DeeZee


AGENSS

5 komentarzy:

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...