piątek, 26 lipca 2013

Prater, Wien

Dawno mnie nie było.. Ale teraz zapewniam, że wracam na długo i będę zasypywać Was mnóstwem nowych postów. Ostatnie dwa miesiące spędziłam w Wiedniu. Oczywiście praca, praca i praca. Ale znalazłam trochę czasu, żeby zrobić dla Was kilka ujęć. Z braku dostępu do sieci wi-fi nie mogłam być z Wami na bieżąco, jednak teraz zamierzam nadrobić ten czas publikując go tutaj.

Prater, Wiedeń


Ramoneska - Bershka
Shirt - Cropp
Sandały - Lasocki
Torebka - Atmosphere
Legginsy - no name

Zdjęcia - Sławomir Szewczyk 









32 komentarze:

  1. Grate casual, love sandals with leggins and love your hair!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, a zdjęcia są genialne :))
    Czekam na kolejnego posta :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne,nie wiem jak to inaczej określić b mi się podobają:)
    Legginsy<3 I twoje włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Wiedeń, miło go wspominam.
    Stylizacja bardzo udana, legginsy są bajeranckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing leggins!!! they are very stylish!!!


    Iri
    http://irinapavlova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam równiez w zeszly weekend w wesołym miasteczku nocą, czasem u nas organizuja takie nocne atrakcje :) niestety nie mam zadnych zdjęc z tamtąd a zkoda bo widze u ciebie ze są zajebiste. Na dniach bede miała lustrzanke to moze w koncu sie odkuje :P
    świetnie jestes ubrana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;)
    masz śliczne włosy ! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem u Ciebie chyba pierwszy raz, ale strasznie podoba mi się Twój styl, jakość zdjęć i cały blog :) Świetna robota ! Piękny zestaw:) Oczywiście polubiłam Twój fan page jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką samą torebkę tylko w innym kolorze, kupiłam ją na Allegro rok temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous photos... you are so pretty <3

    i am following u now via gfc :)

    kiss from Croatia

    Matea

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! I'm so glad that I found your blog. do you want to follow each other on GFC, twitter, bloglovin...? we could stay in touch though! It'll be great. Just let me know, Darling!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz, piekne wlosy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia
    Obserwuję
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że fajny wypad :) Bardzo podoba mi się stylizacja z tymi legginsami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing photos!

    Great blog, follow you now) Hope you follow me back, it would be nice!)

    http://fancyshot.blogspot.ru

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia, zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. great outfit
    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi sie podobaja zdjecia, piekne sa:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Whoa I adore these photos! You look really stylish in your outfit! Wow! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...