czwartek, 26 lipca 2012

Finished top

Już od kilku dni zabierałam się za ten projekt - top. Gdy tylko znalazłam przypadkiem ten materiał, już wiedziałam co z niego powstanie. Zaczęłam więc zastanawiać się nad wykrojami. Oglądałam modele w różnych sklepach szukając inspiracji. Trzeba podpatrzeć troszkę tu, troszkę tam i dodać coś od siebie. Moja praca zaczęła się od prostego rysunku. Powoli powstała cała konstrukcja. Cóż, tworzenie ubrań od podstaw nie jest prosta sprawą, jeśli nie ma się żadnego przygotowania, jednak podjęłam się wyzwania. Zresztą nie pierwszy raz ale o moich innych projektach wspomnę następnym razem. Potem ciach ciach i łaczenie skrojonych wycinków.

Koniec końców mogłam go założyć na siebie. 

zamek agenss


Póki co jestem z siebie zadowolona :)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście wspaniały TOP, chciałabym taki :) Jejciu, jaki ty dziewczyno masz talent! Super, rób dalej ! Z chęcią wpadnę na następne odwiedzinki Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały TOP, czy dałoby się zaprojektować taki sam, ale dla mnie. Oczywiście za odpłatą. Zaliczkę wpłacę na drugi dzień po otrzymaniu zwrotnej wiadomości. Uwielbiam Pani bloga, jest niesamowity. Przynosi wiele inspiracji, szczególnie jeżeli chodzi o walentynki :) Pozdrawiam Panią serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...