czwartek, 5 grudnia 2013

GET THE LONDON LOOK by RIMMEL


Przychodzę wczoraj na uczelnie i dostałam lekkiej dezorientacji. Korytarz cały w fioletowych balonach, gdzieś tam słychać lekką, klubową muzykę, w końcu jest i DJ. Czy ktoś coś zapowiadał ostatnio, a mnie to umknęło? Nie możliwe. W oczy rzucały się światła reflektorów skierowane na jeden niewielki kącik gdzie rozłożył swoją akcję Rimmel. 

Węsząc swoim dziennikarskim instynktem delikatnie zagarnęłam się do obczajenia sytuacji. Jest prowadzący, relacjonujący wydarzenie, są hostessy w tiulowych spódnicach, które rozdają ulotki i rabaty. Podchodzę nie pewnie: o co tu chodzi? Dostać się do centrum akcji wcale nie było tak łatwo. Zabawny może wydawać się fakt, że miejsce to było kompletnie oblężone przez tłum zainteresowanych dziewczyn. Tłum to może lekka przesada, mam na myśli ok dziesięć, piętnaście osób, jednak przy tak niewielkiej powierzchni zrobiło się dosyć tłoczno.

Otóż, powodem całej akcji była promocja nowego podkładu Rimmel - Stay Matte. Z tej okazji można było zdobyć ciekawe nagrody oraz zrobić sobie darmowy makijaż przez profesjonalnych makijażystów. Nic więc dziwnego, że akcja spotkała się z takim zainteresowaniem. Tworzyły się kolejki, a każdy za darmola, próbował wykorzystać wszystko co było w ofercie ;) 

I właśnie to było głównym powodem dla którego wróciłam po aparat fotograficzny i postanowiłam zrobić małą relację. Czas uciekał, a przecież ja nie mam wystarczająco go dużo, by stać w kolejce. Jako blogerka, mogłam wejść do środka całego wydarzenia i zrobić kilka zdjęć. Skorzystałam również z możliwości zrobienia sobie makijażu i przetestowania nowych kosmetyków.

Można by pomyśleć, że to zwykły zabieg marketingowy, jednak w odróżnieniu od inny kampanii reklamowych było całkiem zabawnie i przyjemnie. Dobra organizacja to podstawa każdego przedsięwzięcia. 



Makijaż wykonała dla mnie Julita Szulim. Naprawdę przesympatyczna kobieta. Mile zaskoczyła mnie również organizatorka całej kampanii, która przygotowała dla mnie prezent w postaci kosmetyków Rimmel do przetestowania. Jeśli chcecie przeczytać o nich recenzję, śledźcie bloga, a niedługo pojawi się o tym kilka słów. 






AGENSS






1 komentarz:

Dzięki za odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...